قوانین و مقررات

شرایط و ضوابط
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه اوانی منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

در صورتی که در آینده تغییراتی در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های فروشگاه اوانی ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود.

رعایت حریم شخصی
فروشگاه اوانی برای حریم شخصی‌ افراد احترام قائل است. بدین منظور اطلاعاتی‌ که از کاربران برای ثبت نام دریافت میشود به هیچ عنوان در اختیار شخص یا سازمانی قرار نخواهد گرفت و کاملا محرمانه است. مسئولیت حفظ و نگهداری رمز عبور به عهده کاربر می‌باشد، لذا از در اختیار گذاشتن رمز عبور خود به افراد دیگر خودداری کنید.

پشتیبانی
در صورت نیاز به هرگونه پشتیبانی و یا سئوال، میتوانید از طریق فرم تماس با ما، ارسال ایمیل به آدرس info@evani.ir، تماس تلفنی با شماره ۰۲۱۲۲۰۸۶۳۵۶ اقدام فرمایید.

نمایندگی
فروشگاه اوانی هم اکنون هیچ فروشگاهی ندارد، خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی فروشگاه اوانی اطلاع دهید.

پرداخت وجه
پرداخت وجه تنها به صورت آنلاین و از طریق درگاه‌های بانکی متصل به سایت و با استفاده از کارت بانکی امکان‌پذیر است.

زمان ارسال کالا
خرید انجام شده در فروشگاه اوانی، حداکثر ظرف مدت ۲ روز کاری تعیین تکلیف، آماده‌سازی و با توجه به نوع ارسال تحویل خواهد گردید. کلیه‌ی مراحل خرید و ارسال محصول از طریق پیامک و یا در پنل مشتری قابل پیگیری می‌باشد.

ارسال کالا
بسته به حجم محصول خریداری شده، بعد مسافت و انتخاب مشتری، خرید انجام شده می‌تواند از طریق پست، باربری، تیپاکس و یا پیک موتوری برای خریدار ارسال گردد.

عودت کالا
در صورتیکه کالای ارسال شده با سفارش شما مغایرت دارد، می‌توانید یک یا همه اجناس سبد خرید را مرجوع کنید. حداکثر مدت زمان مرجوع کالا حداکثر ۷ روز پس از تاریخ خرید کالا می‌باشد. در صورتی که بسته‌ی محصول باز شده باشد، امکان مرجوع آن وجود ندارد.

استرداد وجه
استرداد وجه در صورتی که بنا بر لغو سفارش و یا به دلیل عودت کالا، اتفاق بیفتد، حداکثر ظرف سه روز از لغو سفارش و یا دریافت کالا توسط فروشگاه اوانی، انجام خواهد پذیرفت.

ارتباطات
هزینه‌های پست و بسته بندی کالا طبق تعرفه‌های عمومی بار و کالا محاسبه می‌گردد.

در صورت داشتن هرگونه سوال درباره حقوق کاربران میتوانید با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۰۸۶۳۵۶ و یا پست الکترونیک info@evani.ir ارتباط برقرار کنید.